Testar en sista gång: - "Yngwe, din extrema "Svennung-fetish" är ju rent skrattretande. Har läst Svennung för många, många år sedan, och i närtid dubbelkollat någon detalj. Det är allt! Ditt påstående att jag "plankar Svennung" är ju en ren och skär lögn! Jag är långt ifrån överens med Svennung. Han har fel om mycket, men ibland har han också rätt. Detta har du uppenbarligen missat. Totalt sett är han, i likhet med dig, verkligen inget facit!"Yngwe skrev: - "Så ok. Du säger trots otaliga hänvisningar, inklusive sidnummer, att du inte läst Svennung. Det talar knappast till din fördel då du då inte tydligen inte ens granskat det din enligt relativt nylig egen utsago nyfunne än AI talat om för dig!"
Min dubbelkoll i Svennung var för att uppdatera mig innan jag svarade på dina felaktiga och barnsliga insinueringar; "Svennung kallar det du kallar instick för en exkurs." och "Alltså precis det AI fick fram åt dig, med undantag för Adogit." Jag VET att du har fel och att du uppenbarligen "dömer andra efter dig själv", men eftersom det kan finnas andra som tror på din "härskarretorik" tycker jag du skall lägga av med den. Försök att tillföra något konstruktivt istället - om du kan?
https://skandinavisktarkeologiforum.org ... 139#p36139
Snabblänken till Google Translate skall enbart ses som en ren service för ev. läsare av detta forum. Även detta har jag förklarat för dig tidigare; - Men Yngwe … du har ju tillverkat en egen mening - av halva bisatsen. Så kan man naturligtvis inte göra. Du måste läsa hela meningen och hela texten, för att av sammanhanget förstå syftningar och jämförelser. Gillar du inte Googles översättning får du göra en egen. Men översätt då helheten!
Men Yngwe, du vet ju fortfarande INTE ETT SKVATT om mina kunskaper om AI. Att du själv inte behärskar detta verktyg behöver ju inte betyda att du återigen måste ""dömma andra efter dig själv".Yngwe skrev - "Och inte heller förstår du algoritmen som för att göra dig till lags använder tidigare publicerat material för att skapa en tes som du accepterar."
NEJ, så är det verkligen INTE! Ord och grammatik är byggmaterialet, men en text kräver också struktur, mening och ett sammanhang för att bli en text. Har du helt missat detta!?Yngwe skrev - "Text består av ord och grammatik, inget annat."
*