Die Totenbücher von Merseburg, Magdeburg und Lüneburg

Här kan du fråga efter, rekommendera och/eller recensera böcker.
Historikus
Inlägg: 1059
Blev medlem: 9 januari 2017, 16:43
Ort: København

Re: Die Totenbücher von Merseburg, Magdeburg und Lüneburg

Inlägg av Historikus » 30 januari 2023, 17:29

Interessant er udviklingen omkring den ’Recension’ jeg publicerede i juni måned 2022 på academia.edu. Uanset hvilken ideologi debattører her på SAK hylder - findes der i verden udenfor dette Forum, andre holdninger.

Om jeg i dette tilfælde har ret eller uret i mine teser er derfor op til andre at vurdere. Til den ende har academia.edu - en udmærket historik på de uploadede publikationer.

Interessen omkring ’Recensionen’ er derfor ikke et mål for om jeg har ret, men mere et spørgsmål om forfatteren af ’GW’ har uret. Min mangeårige erfaring på academia.edu udmønter sig i, at artiklen kun bliver downloadet, hvis læseren ønsker at gemme eller granske indholdet nærmere.

Derfor glæder det mig, at anmeldelsen lige har haft jubilæum med 100 download.

Indtil nu er ’Recensionen’ set eller læst 479 gange og det tyder på at anmeldelsen stadig lever, da den indenfor den sidste måned er set/læst 61 gange af 43 nye personer. Fint nok med det.

Nye interesser gør, at jeg nok ikke kommer til at deltage i debatten her mere. Derfor en varm hilsen til min meget tidlige debatven ’anganatyr’ fra Blekinge med håb om al godt fremover. Skriv dog en bog til, min ven. Min egen bog fra 2009 lever stadig. Museumsdirektør Rane Willerslev har fornylig ordret 20 bøger til museets butik. Ligeledes en varm hilsen til’Carl Thomas’ - som jeg kan se er blevet aktiv igen.

Hilsen 'Historikus = Karsten'

anganatyr
Inlägg: 3125
Blev medlem: 16 april 2015, 17:58
Ort: Blekinge

Re: Die Totenbücher von Merseburg, Magdeburg und Lüneburg

Inlägg av anganatyr » 30 januari 2023, 19:38

Tråkigt att du lämnar forumet min vän. Jag önskar dig allt gott i framtiden Historikus.

Daner
Inlägg: 16
Blev medlem: 9 november 2023, 10:18

Re: Die Totenbücher von Merseburg, Magdeburg und Lüneburg

Inlägg av Daner » 4 januari 2024, 15:31

Academia.edu.
*
Recension, Review, "Gesta Wulinensis"
Vikingekongens guldskat.
*
Om opdagelserne af et mistet manuskript, Harald Blåtands grav og fæstningen Jomsborgs beliggenhed., 2022
*
I 2020 annoncerede arkæologen Sven Rosborn nyheden om, at man havde opdaget en tidligere ukendt k... more . . .
*
887 Views
41 Readers
173 Downloads

https://www.academia.edu/81473760/Recen ... Wulinensis_

Skriv svar