Ny ordning

Är ni med på forumets nytag!

Omröstningen slutade 24 september 2023, 20:32

Ja, jag kommer anstränga mig så gott just jag kan!
6
60%
Ja, ok, jag är med!
4
40%
Yes I guess!
0
Inga röster
Nja..!
0
Inga röster
Nä, jag vill ha en ny ordning!
0
Inga röster
Far åt fanders, länge leve trollen!
0
Inga röster
Lägg ner, lägg av!
0
Inga röster
 
Antal röster: 10

Användarvisningsbild
Yngwe
Inlägg: 4941
Blev medlem: 15 april 2015, 23:01
Ort: Gränna

Re: Ny ordning

Inlägg av Yngwe » 3 september 2023, 22:05

dersa skrev:
3 september 2023, 17:44
Det fungerar inte att rösta.
Ajdå, det bar inte bra. Ska kolla om nåt är galet!

Användarvisningsbild
Yngwe
Inlägg: 4941
Blev medlem: 15 april 2015, 23:01
Ort: Gränna

Re: Ny ordning

Inlägg av Yngwe » 3 september 2023, 22:07

Prövade med min testprofil och det var inga problem. Pröva igen Dersa!

Användarvisningsbild
Yngwe
Inlägg: 4941
Blev medlem: 15 april 2015, 23:01
Ort: Gränna

Re: Ny ordning

Inlägg av Yngwe » 12 september 2023, 22:27

Jag kan bara trött konstatera, att efter ett par dagar med nygammal ordning så väljer ett par medlemmar, som inte varit särdeles drivande i det aktuella ämnet, att gå till våldsamt försvar för en forskare som inte alls behöver försvar. Man reagerar våldsamt mot att forskningen skulle ha gått framåt de senaste 50 -100 åren. Det är tydligen så viktigt att man medvetet och uttryckligen väljer att bryta mot ett antal regler, flera gånger, trots uppmaningar om att låta bli. Dessa uppmanar också andra medlemmar till att ansluta sig till detta "uppror" och därmed aktivt verka för att förstöra forumet.

Och nej, vi kan inte läsa PM mellan medlemmar, men vi har faktiskt några som blivit kontaktade, som talat om hur det ligger till.

Ytterst få har här uttryckt sin mening vilket är talande med tanke på hur många som trots allt loggar in på sidorna! Utan stöd från medlemmar finns det faktiskt ingen mening med att driva detta vidare alls... och om ingen har något att säga mer, ja då stänger vi!

BalticSea
Inlägg: 635
Blev medlem: 1 maj 2015, 18:43
Ort: Storköpenhamn

Re: Ny ordning

Inlägg av BalticSea » 12 september 2023, 22:39

Er ikke klar over, hvilken tråd? Har ikke bemærket den. Måske kender jeg ikke den forsker.

Castor
Inlägg: 1161
Blev medlem: 1 maj 2015, 07:08
Ort: Norrtälje

Re: Ny ordning

Inlägg av Castor » 13 september 2023, 09:00

Det är väl inte för mycket begärt att man ska styrka sina påståenden och ange källor.
BalticSea skrev:
12 september 2023, 22:39
Er ikke klar over, hvilken tråd? Har ikke bemærket den. Måske kender jeg ikke den forsker.
Tråden i fråga är denna: viewtopic.php?f=22&t=2143&p=32265&#p32265

Användarvisningsbild
Yngwe
Inlägg: 4941
Blev medlem: 15 april 2015, 23:01
Ort: Gränna

Re: Ny ordning

Inlägg av Yngwe » 14 september 2023, 13:03

Det var en passus, jag tyckte inte det var av relevans i vilken tråd det spårade ur, saken jag beklagade mig över var egentligen hur få som här i denna tråd visat engagemang för forumet.

Skriv svar