Ajdå, det bar inte bra. Ska kolla om nåt är galet!
Ny ordning
Re: Ny ordning
Prövade med min testprofil och det var inga problem. Pröva igen Dersa!
Re: Ny ordning
Jag kan bara trött konstatera, att efter ett par dagar med nygammal ordning så väljer ett par medlemmar, som inte varit särdeles drivande i det aktuella ämnet, att gå till våldsamt försvar för en forskare som inte alls behöver försvar. Man reagerar våldsamt mot att forskningen skulle ha gått framåt de senaste 50 -100 åren. Det är tydligen så viktigt att man medvetet och uttryckligen väljer att bryta mot ett antal regler, flera gånger, trots uppmaningar om att låta bli. Dessa uppmanar också andra medlemmar till att ansluta sig till detta "uppror" och därmed aktivt verka för att förstöra forumet.
Och nej, vi kan inte läsa PM mellan medlemmar, men vi har faktiskt några som blivit kontaktade, som talat om hur det ligger till.
Ytterst få har här uttryckt sin mening vilket är talande med tanke på hur många som trots allt loggar in på sidorna! Utan stöd från medlemmar finns det faktiskt ingen mening med att driva detta vidare alls... och om ingen har något att säga mer, ja då stänger vi!
Och nej, vi kan inte läsa PM mellan medlemmar, men vi har faktiskt några som blivit kontaktade, som talat om hur det ligger till.
Ytterst få har här uttryckt sin mening vilket är talande med tanke på hur många som trots allt loggar in på sidorna! Utan stöd från medlemmar finns det faktiskt ingen mening med att driva detta vidare alls... och om ingen har något att säga mer, ja då stänger vi!
Re: Ny ordning
Er ikke klar over, hvilken tråd? Har ikke bemærket den. Måske kender jeg ikke den forsker.
Re: Ny ordning
Det är väl inte för mycket begärt att man ska styrka sina påståenden och ange källor.
Tråden i fråga är denna: viewtopic.php?f=22&t=2143&p=32265&#p32265
Re: Ny ordning
Det var en passus, jag tyckte inte det var av relevans i vilken tråd det spårade ur, saken jag beklagade mig över var egentligen hur få som här i denna tråd visat engagemang för forumet.